Geoblog.pl    bulaj    Podróże    Maroko    Fatalny lot

Fatalny lot

Maroko
Maroko, Marrakech

Z lotem niby wszystko w porządku, gdyby nie fakt, że wgrałem sobie film, że przede mną na fotelu siedzi dwóch panów ze zdjęcia "TERRORISMUS".
Przez te kilka godzin siedziałem jak na szpilkach i obserwowałem każdy ich ruch.
Każde oddalenie się któregoś z dwóch "podejrzanych" było skrupulatnie przeze mnie śledzone hehehe
Skurczybyki mieli adhd i ciągle gdzieś łazili więc mój wzrok również.
Najgorzej było jak któryś poszedł do toalety, byłem przekonany, że to jest ten moment, że tam na pewno zdetonuje ładunek, albo dokona jakiegoś sabotażu.
Jakie to było chore :)

Na szczęście cało i zdrowo wylądowaliśmy na lotnisku w Marakeszu.

Wysiadka z samolotu, szybka kontrola paszportowa i za chwilę już byliśmy na hali przylotów.

Po wyjściu z terminala udaliśmy się na autobus, który nas zawiózł na Plac Djemna el Fna.

Koszt przejazdu autobusem na trasie:
Lotnisko - Djemna el Fna - 2 EUR
Autobus komfortowy, możliwość płacenia w EUR, płatne u kierowcy.